آرشیو فروردین ماه 1402

کلی خبر از بازی دنیای سینما دارم براتون با کلی مقاله باحال

ﻧﻈﺮﯾﻪ ﺑﺮﭘﺎﯾﻪٔ ﺗﺌﻮﺭﯼ ﺗﻮﻃﺌﻪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩٔ

۴ بازديد
ﯾﮏ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﺑﺮﭘﺎﯾﻪٔ ﺗﺌﻮﺭﯼ ﺗﻮﻃﺌﻪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩٔ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺗﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﭘﺘﺎﯾﻞﻫﺎ ﮔﺮﻭﻫﯽ ﺍﺯ ﺟﻨﯿﺎﻥ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﺳﻮﺳﻤﺎﺭ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺯﻣﺎﻥﻫﺎﯼ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺩﻭﺭ ﺗﻮﺳﻂ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻭ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍﯾﺎﻥ ‏( ﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﻫﻨﺪ ﻭ ﻣﺼﺮ ‏) ﭘﺮﺳﺘﯿﺪﻩ ﻣﯽﺷﺪﻧﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﯾﺸﺘﺎﺭ ﻭ ﮐﺮﯾﺸﻨﺎ ﻭ … ﮐﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﺁﻥﻫﺎ ﻗﺪﺭﺕﻫﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﯽﺷﻮﺩ . ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ ﺑﺮﺧﯽ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﮔﺎﻥ ﺩﺭ ﮊﺍﻧﺮ ﺗﺌﻮﺭﯼ ﺗﻮﻃﺌﻪ ﺩﺭ ﺗﻼﺵ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﯾﺪﻩ ﺭﺍ ﺷﺮﺡ ﻭ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﺩﻫﻨﺪ ﮐﻪ ﻓﺮﻗﻪﺍﯼ ﺟﻬﺎﻥ ﺭﺍ ﺯﯾﺮ ﺳﻠﻄﻪٔ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕ ﺩﺭ ﺍﻭﺭﺩﻩﺍﺳﺖ..
Tablet News
Tablet News
Tablet News
Tablet News
Tablet News
Tablet News
Tablet News 

بهترین انیمه های 2023

۴ بازديد

بهترین انیمه های 2023

 

در دوره های گذشته انیمه فقط یک محتوای خاص بود که مورد علاقه تعداد انگشت شماری از افراد بود، با این حال، در این روزگار نه تنها توسط اکثر افراد تماشا می شود، بلکه در سراسر جهان ساخته و طرفداران بسیار زیادی را برای خود به دست آورده است و اکنون می توانید از طیف گسترده ای از عناوین انیمه در پلتفرم های مختلف مانند Netflix، Crunchyroll، Hulu و غیره لذت ببرید.

 

هر ساله صدها انیمه در ژاپن منتشر می شود و تقریباً همزمان در سراسر جهان توزیع می شود. اما برای کسانی که شاید کمی از دنیای انیمه ها دور باشند و شناخت کافی برای انتخاب آنها نداشته باشند؛ ما قصد داریم تا در این مقاله به معرفی 30 تا از بهترین انیمه های 2023 بپردازیم و هر کدام از آنها را خلاصه و کوتاه بررسی کنیم تا بتوانید بیشتر با آنها آشنا شوید؛ با کنترل امجی همراه باشید.

ماجرای جفری دامر : قاتل بی رحم

۲ بازديد

ماجرای جفری دامر : قاتل بی رحم

جفری دامر دستکم ۱۷ مرد و پسربچه را بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱ به قتل رساند. قتل‌های او بسیار هولناک بوده و شامل تجاوز با نهایت خشونت، همخوابگی با جنازه قربانیان، مثله کردن جنازه آن‌ها و مرده خواری همراه بود. دامر اولین جنایت خود را زمانی که تنها ۱۸ سال سن داشت مرتکب شد و استیون هیکس ۱۹ ساله را پس از سوار کردن در کنار جاده به قتل رساند. او هیکس را به خانه اش دعوت کرد و به گفته خودش، چون دوست نداشت این مرد جوان از خانه اش برود، او را به قتل رساند. در سپتامبر ۱۹۸۸، دامر به خاطر بدرفتاری جنسی با یک پسربچه ۱۳ ساله در میلواکی دستگیر شد و به خاطر آن ۱۰ ماه را در زندان گذراند. او توانست قاضی پرونده را متقاعد سازد که به روان درمانی نیاز دارد و بدین ترتیب به صورت مشروط آزاد شد.

 

مدت کوتاهی پس از آزادی، دامر قتل هایش را آغاز کرد که با دستگیری اش در سال ۱۹۹۱ پایان یافت. در ماه می ۱۹۹۱، یک پسر ۱۴ ساله لائوسی که اتفاقا برادر کوچکتر همان پسری بود که دامر سال‌ها پیش به خاطر آزار و اذیت او به زندان افتاده بود، در حالی که در خیابان برهنه راه می‌رفت پیدا شد