آرشیو تیر ماه 1401

کلی خبر از بازی دنیای سینما دارم براتون با کلی مقاله باحال

فکت ترسناک

۸ بازديد

1.Roar 1981

بیش از70بازیگر وعوامل پشت صحنه درهنگام ساخت این فیلم مجروح شدندیکی ازبازیگران در پشت صحنه مورد حمله یک شیر قرار گرفته بود،همچنان او توسط یک فیل پرتاب شدیک بازیگر دیگر توسط یک شیر سرش کنده شد.بسیاری از آنها توسط شیرها مجروح شدند.

بررسی کارکتر

۸ بازديد

بررسی شخصیت مایکل اسکات Michael Scott

بررسی شخصیت مایکل اسکات Michael Scott

بررسی شخصیت مایکل اسکات Michael Scott

 

در یکی دیگر از قسمت های شخصیت شناسی، به سراغ یکی از دوست داشتنی ترین، بهترین و بامزه ترین کاراکتر های نه فقط دنیای سیتکام، بلکه دنیای سریال می رویم. مایکل اسکات، بهترین رییس دنیا، شخصیت اصلی سریال د آفیس است. از ویژگی های شخصیتی او می توان به برونگرایی و احساسی بودن اشاره کرد که باعث میشوند مایکل اسکات یک ENFP باشد. شخصیت های ENFP اغلب کاراکتر های دوست داشتنی و بامزه ای هستند؛ مثل فیبی بوفی در فرندز، توکو سالامانکا در برکینگ بد، وینس ماسوکا در دکستر و … .

اموزش ویندوز

۸ بازديد

مشکل نوشتن در نوار جست و جوی ویندوز

مشکل نوشتن در نوار جست و جوی ویندوز

ما عادت داریم برای دسترسی سریع برنامه ها یا برنامه های مورد نیاز را در نوار جست و جستجو کنیم. با این حال، ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که نوار جستجو خراب شود و ما نتوانیم چیزی را در آن تایپ و جایگذاری کنیم. در نتیجه زمانی که بخواهیم برنامه ای را با عجله راه اندازی کنیم ناخوشایندتر است. اگر با همان مشکل نوار جستجو مواجه هستید، نگران آن نباشید. در این مقاله قصد داریم تا راهنمای مشکل نوشتن در نوار جست و جوی ویندوز را برای شما قرار بدهیم؛ با کنترل امجی همراه باشد آموزش ویندوز

سیستم مورد نیاز

۷ بازديد
 

در این مقاله شما می توانید سیستم مورد نیاز بازی فورتنایت Fortnite را برای کامپیوتر های شخصی مشاهده کنید 

شما می توانید با وارد شدن به تگ فورتنایت یا Fortnite در سایت کنترل امجی از آخرین آموزش ها ( انواع تنظیمات بازی و راهنمای کامل چالش های هفتگی و اصلی ) و همچنین آخرین اخبار این بازی خبردار بشوید.

سیستم مورد نیاز بازی فورتنایت Fortnite

سیستم مورد نیاز

 CPU (سی پی یو ) :
Core i3-3225 3.3 GHz
RAM  (رم ) :
4 گیگابایت رم
GPU ( کارت گرافیک ) :
Intel HD 4000 یا Intel Iris Pro 5200
OS ( سیستم عامل ) :
ویندوز 7- 64 بیت
Storage ( حافظه ) :
30 گیگابایت

نقد سریال

۸ بازديد
نقد و بررسی سریال چرنوبیل Chernobyl

نقد و بررسی سریال چرنوبیل Chernobyl

تماشای سریال چرنوبیل رادرست پس از اتمام تجربه فصل پایانی بازی تاج و تخت آغاز کردم. هردو محصول یک شبکه و هردو پرسروصدا و پرحاشیه در فضای مجازی. تماشای هردو محصول به شکل پشت سرهم باردیگر برای من یادآور این نکته بود که لذت بردن یا نبردن از یک محصول سینمایی/ تلویزیونی لزوما ارتباطی با فضای شکل گرفته پیرامون آن ندارد. به واقع تا دلتان بخواهد از فصل پایانی بازی تاج و تخت بد شنیده بودم و بلعکس بی نهایت نقد و نظر مثبت از چرنوبیل مشاهده کرده بودم. اما همانطور که تجربه فصل پایانی بازی تاج و تخت برایم آزاردهنده نبود تماشا چرنوبیل نیز آن شور و هیجانی که قبل از دیدنش متصور بودم را در من ایجاد نکرد!!

معرفی نامه

۸ بازديد
برای خواندن اخبار گیم و اخبار سینما و اخبار تکنولوژی و داستان ترسناک و کلی مقاله درباره ابرقهرمان ها   دی سی و مارول و دانلود کمیک به همراه کلی نقد و بررسی فیلم وسریال